reklama

Kurz thajskej masáže - môj prieskum ľudských tiel...hmatom

Pokračujem v mojom thajskom príbehu....už spomínaným kurzom masáže...ako sa to vyvíjalo od začiatku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Deň 0...prípravný...

Vlastne nebolo treba žiadne zvláštne prípravy, ale potrebovala som fotku, oficiálnu, na ten certifikát, ktorý dostanem...takže som išla ako mi kamoši odporučili do miestneho Kodaku. Cítila som sa ako keď som si dávala robiť fotky na maturitné oznámenie...lebo hádam odvtedy som sa nedávala fotiť...teda nie v takom prostredí. V strede stolička, okolo tie fotografické dáždniky, a tetuška thajka s foťákom, náhodou, mala digitálny. Bola som v tielku a s visiacimi náušnicami, a teta že ona to spraví v počítači, lebo na oficiálne fotky nemôžeš mať oblečené len tak hocičo. Tak som sa tešila, čo zo mňa urobia. Na druhý deň som prišla po fotky, a bolo to tu....verná príslušníčka Mao ce Tunga (alebo ako sa to píše) bola na svete, teta mi v kompjútri prirobila krásnu blúzočku a modré uniformoidné sačko, odstránila mi tie nechutné náušnice, ešte že som mala krásny ulízaný účes, a na vrchol všetkého mi krásne dofarbičkovala pery na miernu ružovú, zrejme miestny štandard....no radosť pozrieť na mňa....

Deň 1...prvá dvojhodinovka
Prišla som ako sme boli dohodnutí na 12 hod. Podpísali sme potrebné papire, ofotili pas, víza, odovzdala som svoje krásne 4 fotečky, takže mi žiadna neostala, a išli sme na vec....najskôr teta začala na mne.....zadnú časť tela....ešte aby ste vedeli, žiadny úvod, žiadna brožúrka, nič, len ideme na vec...v duchu „robíme a popri tom s učíme“ ....teta navyše veľmi limitovane hovorí po anglicky....ale zistila som aspoň to, že má 49rokov, je zo severa, masážuje uz 4 roky. Nuž, tak ma robila, a potom zrazu vybehla a dovliekla toho majiteľa Vlada, ktorý je šéf celého baru, riadny chlap, vysoký, statný, a začala to robiť na ňom, a že nech sa pozerám. Tak som pozerala, a potom robila sekvencie po nej, chlapík si to užil, dvojnásobne opakovaná masáž, niekedy sme to robili synchrónne, ona na pravej a ja na ľavej strane. Nuž, nesťažoval si, až na to, že je to silný fajčiar a kávičkár, a tým pádom mal takmer dvojhodinovú odvykačku. Ale k tomu masáž zadarmo, no a vraj som to robila dobre, skoro nerozoznal mňa od tej masérky, tak som rada, že snáď to bude na dobrej ceste :)

a pokračujeme...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....prvé dva dni boli v trojici, ja, Pinoo (citaj pinu) - moja masérka, a Vlado - náš model :) Pinu robila, ja som kukala, potom som robila ja a ona ma opravovala....do toho ale bolo dobre, že aj Vlado mi veľa hovoril, a keďže je Slovák, dobre som sa pri tom učila....kam zatlačiť viac, kam menej.....a aj smer tlaku. Ale včera, tretí deň, sme mali intímnu dvojhodinovku s Pinu len my samé.....a keďže ona toho po anglicky moc nenavypráva, tak to bolo fakt tiché, intímne.....ona ležala, ja som masírovala, už si celkom pamätám sekvencie, tak len sem-tam sme sa vymenili, a dovysvetľovala to na mne....je to veru také zvláštne tá thajská masáž, je to iné ako normálna (aspoň mne sa zdá), lebo v takej akú my bežne poznáme sa používajú len ruky, tu sa v podstate masér dotýka toho človeka (úplne neznámeho) po celom tele (pozor, nepredstavujte si chúlostivé pasáže, aj keď aj okolo nich sa chodí, ale nie po nich, pozor, také masáže robia v iných kluboch!) ale predsa, rukami počas thajskej masáže ošahám celé telo, každú časť, niekoľko krát, plus lakťami, chodidlami, ťahám, vykrúcam (ale nie ako by som sedemdesiat sukien mala), a keďže je to v tichosti, vytvori sa tam na tú hodinu (toľko to zvyčajne trvá) taká zaujímavá atmosféra. Ako občas masírovany človek som si to až tak neuvedomovala, ale ako masérka v zácviku je to naozaj iné. Ale potom, keď to skončí, svet reálny je späť, a je to akoby tí dvaja mali medzi sebou tajomstvo, o ktorom nikto iný nevie, a ktoré je už v minulosti, a len zanechá jemnú pamäťovú stopu.....do najbližšej masáže, ak sa dotyčný vráti.....zaujímavé...som zvedavá, koľko takých tajomstiev budem zažívať v budúcnosti. A ešte ďaľšie pozorovanie....každé telo je iné. Vlado je statný chlapisko, Pinu malá útla thajka, aj ked má trošku mäkšie svaly ako chlap.....a tým pádom tá masáž je zase iná. Inak treba tlačiť, inak stískať, je to naozaj individuálny prístup....a okrem toho, že je to fakt makačka, tak je to aj taký prieskum ľudských tiel....hmatom :)

Silvia Jelenikova

Silvia Jelenikova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodená stredo-Slovenka, ktorú to však karmicky ťahá na východ do Ázie, kam rada cestujem, a odkiaľ čerpám inšpiráciu do života a pre svoje záujmy (yoga, ayurvéda, buddhizmus...) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu