reklama

Salón krásy na thajský štýl

Dnes len krátko o tom, ako sa dá robiť ošetrenie v salóne krásy...na thajský štýl. Išla som do jedného zo salónov, ktorých tu je na ostrove plno, ako na každom ostrove. Už na vstupných dverách turistov vítajú veľkými písmenami popísané „procedúry“, ktoré si môžte objednať – masáže, klasickú thajskú, aromatickú olejovú, ukľudňujúcu s aloe vera (jednoducho po spálení slnkom), masáž tváre, ďalej „scrub“ čiže peeling tela alebo tváre alebo chodidiel (ten sa hodí najviac), no a potom manikúra, pedikúra. Ja som išla na tzv.“waxing“ čiže depiláciu nôh. Robia to horúcim voskom, ktorý nanesú na časť tela, priložia kus plátna a strhnú....znie to možno hrozivo, ale je to naozaj najmenej bolestivé oproti iným spôsobom odstraňovania chĺpkov. Ja to poznám už dávno, a robím si to aj sama doma, no tu v Thajsku si to vždy idem dať urobiť do salónu...a užívam si to na plnej čiare...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Takže som prišla do salónu, že chcem waxing nôh. Bolo tam asi šesť tých pracovníčok salóna, a len dvaja zákazníci, lebo doobeda sú všetci ešte buď v posteli alebo na raňajkách. Len ja som už mala trojhodinovku yogy a 20-minútovku jazdy na motorke za sebou. Tak ma zobrali dozadu na špeciálny stôl, a začali procedúru, tak ako som to popisovala. Ja pritom vždy zavriem oči, zážitok je tak väčší. Čaro spočíva v tom, že to nerobí len jedna Thajka, ale viaceré, majú pri tom akúsi neopakovateľnú súhru. Jedna nanesie vosk, druhá priloží látku, a hneď ako strhne, tá druhá už nanáša ďalší vosk....takže je to taká nepretržitá reťaz pocitov, príjemný (nanesenie vosku), nepríjemný (strhnutie plátna), a do toho ešte to ich thajské štebotanie, veľmi jemné, uspávajúce. Okrem toho sú tam väčšinou ďalšie Thajky, ktoré nemajú práve zákazníka, a sledujú ako tie tie dve robia, prípadne radia, chichocú sa, atď...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tentokrát som mala ešte lepší zážitok, lebo keď to skončili, tak mi dali pohár vody, a potom som chvíľu sedela kým dopijem a odídem. Videla som jednu z nich ako si upravuje obočie, tak som si spomenula, že aj mne treba. A tak som ju poprosila, či by mi nevytrhala prebytočné obočie, veď to bude určite rýchlo. Pozrela na mňa, povedala len „yes, too much“ (áno, priveľa) a pustila sa do mňa. Ani ma neposadila do špeciálneho kresla, len tam na čakacej lavičke mi to začala robiť. A samozrejme, ako inak, ostatné Thajky sa potichučky zbehli k nej...jedna trhala obočie, druhá priniesla zrkadlo nech to viem priebežne skontrolovať, ďalšia si priniesla pinzetu a začala mi na nohách vytrhávať chĺpky, ktoré zabudli pri voskovej depilácii, ďalšia radila tej prvej, chytala mi obočie nad aj pod a dávala určite cenné rady, jedna staršia opodiaľ stále niečo mlela, ďalšia prišla a zobrala mi prázdny pohár vody, nech ho nedržím, a potom pribehla ešte jedna, a začala sa mi hrať s vlasmi, ušami, pochopila som že ich asi obdivuje, lebo použila thajské slovko „suaí“ ktoré poznám, a znamená „beautiful“ alebo krásne. A keď to skončili, a spýtala som sa koľko za to chcú, povedali 100 bahtov, niečo cez 2 eurá. „Len toľko?“ spýtala som sa, a oni len milo odpovedali, „for you“ pre Teba...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Bolo to úúúžasnéé, príjemné, neuveriteľné, namotali ma, a už som im sľúbila že prídem na relaxačnú masáž tváre, už sa neviem dočkať.

Čo je teda také výnimočné na ich prístupe? Mám pocit, že to je ich úprimná snaha poslúžiť zákazníkovi čo najlepšie, necítim z toho len potrebu zarobiť. A tiež akási ich pokora. Aj keď sú to silné ženy (také tie kvázi kmeňové tipy, vedeli by sa v prípade potreby aj pobiť – videla som to raz na vlastné oči), ale pri istých aktivitách sú pokorné, oddávajúce sa, slúžiace. Možno aj preto sem chodí tak veľa západných mužov si ich užiť. Žeby im toto v ich západnom svete plnom emancipovaných superžien chýbalo? Alebo je to len chuť po exotike?

Silvia Jelenikova

Silvia Jelenikova

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodená stredo-Slovenka, ktorú to však karmicky ťahá na východ do Ázie, kam rada cestujem, a odkiaľ čerpám inšpiráciu do života a pre svoje záujmy (yoga, ayurvéda, buddhizmus...) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu